Co dělat, když moje zařízení glo™️ nefunguje?
Žádné elektronické zařízení není bezporuchové. A platí to i pro elektronické zařízení glo™ HYPER X2 na zahřívání speciálních náplní. Může se často jednat o závadu, kterou dokážeš vyřešit vlastními silami. Někdy ale dojde k takové poruše zařízení, kterou zkrátka nedokážeš napravit. V tomto článku si probereme nejčastější situace a jejich nejefektivnější řešení.
Zařízení glo™ signalizuje chyby
Nejdříve si projdeme základní chyby, které ti signalizují LED diody na zařízení a které můžeš najít také v návodu k použití zařízení glo™.
Tato signalizace tě informuje o nízkém stavu nabití baterie.
Řešení: Připoj tedy své zařízení ke zdroji elektřiny a nabij ho.
Tato signalizace naznačuje, že se nadměrně zvýšila teplota baterie, napětí baterie nebo teplota zařízení.
Řešení: Nezačínej nové zahřívání, zastav zahřívání nebo dobíjení zařízení a nech ho pár minut vychladnout.
Tato signalizace udává, že se nadměrně zvýšilo napětí baterie, proud baterie nebo došlo k poruše nabíjení.
Řešení: Resetuj zařízení tak, že podržíš tlačítko Standard po dobu 7,5 sekund a počkáš na ukončení cyklu diod na LED displeji a vibrací.
Tato signalizace naznačuje, že se nadměrně zvýšilo napětí baterie nebo došlo k poruše nabíjení.
Řešení: Jedná se o neodstranitelný problém. Obrať se tedy na zákaznickou podporu glo™ s žádostí o pomoc.
Zřízení glo™ nejde zapnout
Občas se může stát, že zařízení přestane náhle reagovat na stisknutí tlačítka a nezapne se. Příčiny této poruchy bývají většinou dvě. Jednak mohlo být zařízení vážně poškozeno například pádem z výšky nebo spadnutím do vody. V tom případě mohlo dojít k poruše elektronických částí uvnitř zařízení, které ovšem nedokážeš vlastními silami opravit. Kontaktuj tedy naši zákaznickou podporu.
Pokud si ale nevzpomínáš, že by takovému poškození došlo, a zařízení přestalo reagovat z ničeho nic, pak může být problém v baterii. Mohlo totiž dojít k jejímu nadměrnému vybití. Zařízení glo™ HYPER X2 používají lithium-iontové baterie, které nemají rády příliš dlouhé vybíjení. Zkus tedy zařízení připojit k nabíječce, nechat ho chvíli nabíjet a pak zařízení zkus znovu spustit. Možná se ti tímto způsobem podaří baterii opět nastartovat. Pokud toto nezafunguje, kontaktuj zákaznickou podporu.
Zařízení glo™ nenahřívá náplně
Pokud tvoje zařízení přestane nahřívat náplně, může se jednat o poruchu v samotné zahřívací komoře. Tu mohl způsobit neškodný zkrat nebo chyba ve firmwaru. Nejlepším řešením v takovém případě bývá restart zařízení.
Pokud chceš restartovat zařízení glo™ HYPER X2, použij k tomu tlačítko Standard. Je třeba ho stisknout a podržet po dobu přibližně 7,5 sekundy. Po uplynutí této doby by tě měly LED diody na displeji a vibrace zařízení informovat, že došlo k úspěšnému resetování.
Pokud se ti nepodaří tímto způsobem problém vyřešit, obrať se prosím na naši zákaznickou podporu.
V zařízení glo™ uvízla náplň
Dalším problémem, se kterým se můžeš setkat, je náplň, která uvízla v zařízení. Většinou to nastane v situaci, kdy ti zařízení spadne na zem nebo se jinak vážně poškodí. V tom případě zkus zařízení vyčistit pomocí dodaného kartáčku.
Nejdříve zařízení vypni a počkej, až vychladne. V opačném případě se vystavuješ riziku popálení. Nyní vezmi kartáček, který je součástí zařízení, a postupuj, jako v případě klasického čištění. Otevři záklopku v horní části zařízení i čisticí dvířka. Poté vlož kartáček dovnitř a jemně se zbav vysypaných zbytků náplně.
Doporučujeme ti, abys zařízení opětovně zapnul a používal až ve chvíli, kdy se ti podaří odstranit všechny zbytky náplně z vnitřku zařízení. V zařízení glo™ je třeba používat pouze nepoškozené náplně, protože rozsypaná náplň může zařízení po zahřátí poškodit.
Zařízení glo™ stále nefunguje
Pokud problém tvého zařízení glo™ nespočívá ani v jedné z výše uvedených možností, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu. Pokusy o vlastní zásah do elektroniky zařízení ti rozhodně nedoporučujeme. Jednak mohou ještě více tvoje zařízení poškodit a mohou mít také vliv na záruční lhůtu a pozdější reklamace.
V našem zákaznickém servisu ti vždy pomohou naši specializovaní odborníci. Pokud není závada na straně uživatele, opraví ti zařízení glo™ a obnoví jeho stoprocentní funkčnost. Případně ti vymění zařízení za zcela nové, které ti bude zase bez problémů fungovat.