Co dělat, když moje zařízení glo™️ nefunguje?
Žádné elektronické zařízení není bezporuchové. A platí to i pro elektronické zařízení glo™ HYPER X2 na zahřívání speciálních náplní. Může se často jednat o závadu, kterou dokážeš vyřešit vlastními silami. Někdy ale dojde k takové poruše zařízení, kterou zkrátka nedokážeš napravit. V tomto článku si probereme nejčastější situace a jejich nejefektivnější řešení.
Zařízení glo™ signalizuje chyby
Nejdříve si projdeme základní chyby, které ti signalizují LED diody na zařízení a které můžeš najít také v návodu k použití zařízení glo™.


Tato signalizace tě informuje o nízkém stavu nabití baterie.
Řešení: Připoj tedy své zařízení ke zdroji elektřiny a nabij ho.


Tato signalizace naznačuje, že se nadměrně zvýšila teplota baterie, napětí baterie nebo teplota zařízení.
Řešení: Nezačínej nové zahřívání, zastav zahřívání nebo dobíjení zařízení a nech ho pár minut vychladnout.


Tato signalizace udává, že se nadměrně zvýšilo napětí baterie, proud baterie nebo došlo k poruše nabíjení.
Řešení: Resetuj zařízení tak, že podržíš tlačítko Standard po dobu 7,5 sekund a počkáš na ukončení cyklu diod na LED displeji a vibrací.


Tato signalizace naznačuje, že se nadměrně zvýšilo napětí baterie nebo došlo k poruše nabíjení.
Řešení: Jedná se o neodstranitelný problém. Obrať se tedy na zákaznickou podporu glo™ s žádostí o pomoc.
Zařízení glo™ nejde zapnout
Občas se může stát, že zařízení přestane náhle reagovat na stisknutí tlačítka a nezapne se. Příčiny této poruchy bývají většinou dvě. Jednak mohlo být zařízení vážně poškozeno například pádem z výšky nebo spadnutím do vody. V tom případě mohlo dojít k poruše elektronických částí uvnitř zařízení, které ovšem nedokážeš vlastními silami opravit. Kontaktuj tedy naši zákaznickou podporu.
Pokud si ale nevzpomínáš, že by takovému poškození došlo, a zařízení přestalo reagovat z ničeho nic, pak může být problém v baterii. Mohlo totiž dojít k jejímu nadměrnému vybití. Zařízení glo™ HYPER X2 používají lithium-iontové baterie, které nemají rády příliš dlouhé vybíjení. Zkus tedy zařízení připojit k nabíječce, nechat ho chvíli nabíjet a pak zařízení zkus znovu spustit. Možná se ti tímto způsobem podaří baterii opět nastartovat. Pokud toto nezafunguje, kontaktuj zákaznickou podporu.
Zařízení glo™ nenahřívá náplně
Pokud tvoje zařízení přestane nahřívat náplně, může se jednat o poruchu v samotné zahřívací komoře. Tu mohl způsobit neškodný zkrat nebo chyba ve firmwaru. Nejlepším řešením v takovém případě bývá restart zařízení.
Pokud chceš restartovat zařízení glo™ HYPER X2, použij k tomu tlačítko Standard. Je třeba ho stisknout a podržet po dobu přibližně 7,5 sekundy. Po uplynutí této doby by tě měly LED diody na displeji a vibrace zařízení informovat, že došlo k úspěšnému resetování.
Pokud se ti nepodaří tímto způsobem problém vyřešit, obrať se prosím na naši zákaznickou podporu.
V zařízení glo™ uvízla náplň
Dalším problémem, se kterým se můžeš setkat, je náplň, která uvízla v zařízení. Většinou to nastane v situaci, kdy ti zařízení spadne na zem nebo se jinak vážně poškodí. V tom případě zkus zařízení vyčistit pomocí dodaného kartáčku.
Nejdříve zařízení vypni a počkej, až vychladne. V opačném případě se vystavuješ riziku popálení. Nyní vezmi kartáček, který je součástí zařízení, a postupuj, jako v případě klasického čištění. Otevři záklopku v horní části zařízení i čisticí dvířka. Poté vlož kartáček dovnitř a jemně se zbav vysypaných zbytků náplně.
Doporučujeme ti, abys zařízení opětovně zapnul a používal až ve chvíli, kdy se ti podaří odstranit všechny zbytky náplně z vnitřku zařízení. V zařízení glo™ je třeba používat pouze nepoškozené náplně, protože rozsypaná náplň může zařízení po zahřátí poškodit.
Zařízení glo™ stále nefunguje
Pokud problém tvého zařízení glo™ nespočívá ani v jedné z výše uvedených možností, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu. Pokusy o vlastní zásah do elektroniky zařízení ti rozhodně nedoporučujeme. Jednak mohou ještě více tvoje zařízení poškodit a mohou mít také vliv na záruční lhůtu a pozdější reklamace.
V našem zákaznickém servisu ti vždy pomohou naši specializovaní odborníci. Pokud není závada na straně uživatele, opraví ti zařízení glo™ a obnoví jeho stoprocentní funkčnost. Případně ti vymění zařízení za zcela nové, které ti bude zase bez problémů fungovat.


Kontaktuj nás
Pokud potřebuješ rychlou reakci, kontaktuj nás na chatu nebo telefonicky.
Napiš nám přes live chat
Pro použití chatu je potřeba povolit funkční soubory cookies.
Nastavení cookies najdeš v patičce v sekci ‚Informace o cookies‘
Zavolej na bezplatnou linku+420 800 610 610
Naši operátoři jsou k dispozici od 8:00 do 17:30 od pondělí do pátku.
Napiš nám e-mail nainfo@inspirationstore.cz
nebo nám napiš přes Kontaktní formulář
